De eerste paar dagen in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rosan Cramer - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rosan Cramer - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen in London

Door: Rosan Cramer

Blijf op de hoogte en volg Rosan

10 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal, vandaag is het dinsdag en ik ben sinds zondag middag hier in London. Ik slaap in een gastgezin bij de familie Cato die bestaat uit Beverley, Valerie (Beverley's zus die tijdelijk hier woont omdat ze binnenkort verhuisd) en Beverley's man Jason die er alleen in het weekend zal zijn. Toen ik zondag aankwam werd ik warm ontvangen en kreeg ik een rondleiding door het huis en werd me laten zien hoe ik het makkelijkst bij de bushalte kon komen. Toen kwam de hele familie van Beverley en vond ik het toch een beetje ongemakkelijk omdat ik niemand kende en daar toch maar als enige Nederlandse zat die al dat snelle Engelse gepraat nog iet echt kon volgen.

Later op de avond heb ik mijn kamertje ingericht met mijn spulletjes en kleren, en later ben ik toch maar even bij Beverley en Valerie gaan zitten om hun beter te leren kennen, al vond ik het idee wel spannend. De spanning bleek nergens voor nodig te zijn, we hebben uren gekletst en samen de x-factor gekeken en de laatste aflevering van een serie die we alledrie volgend, heel toevallig! Ik ben die avond wel vroeg naar bed gegaan.

Maandag, de eerste dag op school, ik en Anne hadden afgesproken samen te reizen en door de uitleg van Beverley op zondag wist ik precies hoe ik moest reizen, dit ging dus prima. Eenmaal op school werden we opgewacht door Meneer Noordmans en Rosie, onze begeleider vanuit de school de komende twee weken. We werden naar onze eerste les gebracht, de studenten gaven ons gezichtsbehandelingen. Na deze les kregen we een les make-up en mochten we model zitten voor een covershoot-make-up, super gaaf!!
Hierna waren we vrij.

Na school ben ik met Joelle en Anne naar de Oxford street gegaan en hebben we gezellig gegeten bij de PizzaHut, we waren alledrie erg moe dus gingen vroeg naar huis.

Dinsdag (vandaag), de derde dag alweer, de tijd gaat zo snel! Ik begin me nu toch wel een beetje thuis te voelen hier, ik mag alles zelf doen en pakken, dit voelt heel fijn. Vandaag op school kregen we in het begin weer een gezichtsbehandeling en later mochten wij de meiden uit de klas ook een behandeling geven zoals hoe wijt het in Nederland doen. dit was heel leuk om te doen omdat je duidelijk een verschil zag. In de middag kregen we van een klas tweedejaars studenten een full-body massage, en O, wat was dat heerlijk. Als bedankje hebben wij die leerlingen een rugmassage gegeven, dit waardeerden ze allemaal er!

Ik geniet ervan om hier te zijn en ben blij dat we hier mogen zijn!

  • 10 November 2015 - 22:36

    Hans Cramer:

    Leuk verhaal Roos! Zo te horen valt het allemaal wel mee in de big city. Geniet maar lekker van alle indrukken; er valt veel leuks te ontdekken daar! Groetjes van het thuisfront, pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2015

Eerste week in London

10 November 2015

De eerste paar dagen in London
Rosan

Verslagen van mijn 2weekse reis naar London (:

Actief sinds 07 Nov. 2015
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 1633

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: